تحصیلات تکمیلی کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی نیشابور

وبلاگ اطلاع رسانی کارشناسی ارشد و دکتری کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

تحصیلات تکمیلی کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی نیشابور

وبلاگ اطلاع رسانی کارشناسی ارشد و دکتری کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

اطلاعیه ها و مطالب درسی اساتید و مدیر گروه تحصیلات تکمیلی کامپیوتردانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در این وبلاگ قرار می گیرند

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ

اظلاعیه بسیار مهم در خصوص پروپوزال

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند به منظور افزایش کیفیت آموزشی و نیز ایجاد نظم در بررسی پروپوزال ، نحوه بررسی پروپوزال در گروه ارشد کامپیوتر به شرح زیر تغییر کرده است.

1- امکان تصویب پروپوزال و دفاع در همان ترم(با توجه حداقل فاصله 6 ماهه بین تصویب پروپوزال و دفاع پایان نامه و اینکه طول ترم 4.5 ماه می باشد) وجود ندارد. 

2- با احتمال بسیار بالا دوره تابستان از سال 94 به بعد به عنوان ترم محسوب می شود ودر نتیجه امکان انتخاب پایان نامه در ترم بهمن و دفاع در ترم تابستان وجود نخواهد داشت.(تابستان 94 از این مورد استثنا می باشد). به عبارت دیگر دانشجو در هر ترمی که پایان نامه را انتخاب کند ، تا پایان همان ترم باید پایان نامه را دفاع کند.

3- در هرترم حداکثر مهلت برای تحویل پروپوزال مشخص شده است و امکان ارائه پروپوزال  بعد از این مهلت وجود ندارد.

4- دانشجویان باید از پروپوزال  خود در جلسه گروه به مدت 10 دقیقه دفاع کنند. (برای دفاع باید پاورپوینت آماده شود) رعایت زمان 10 دقیقه ای و بیان دقیق کاری که می خواهید انجام دهید در تصویب یا رد پروپوزال تاثیر گذار است.

5- پروپوزال در چهار نسخه و به مدیرگروه و اساتید داوری که مدیر گروه مشخص می کند ، تحویل داده می شود.

6- در هر ترم فقط یک جلسه گروه به بررسی پروپوزال اختصاص می یابد و تاریخ آن از طریق همین سایت به اطلاع دانشجویان خواهد رسید. 

7- پیشنهاد می شود که حتی الامکان دانشجویان سمینار را ترم 2، پروپوزال  را در ترم 3 و پایان نامه را در ترم 4 انتخاب کنند.

8-پیشنهاد می شود که حتی الامکان  دانشجویان ،با استادی که می خواهند پایان نامه را انتخاب کنند، درس سمینار را نیز انتخاب کنند.

9-در صورتی که دانشجویان، از  پایان نامه حداکثر تا پایان ترمی که انتخاب کرده اند دفاع کنند، نیازی به انتخاب درس ادامه پایان نامه نیست.

10 -حداکثر مهلت ارائه پایان نامه در ترم های مختلف به شرح زیر می باشند.

 ترم مهر : اول آبان ماه

ترم بهمن : اول اسفند ماه

ترم تابستان: اول تیرماه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
محمد حاجی بگلو